Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Předvolební poezie

Řídíme stát jako firmu. Myslíte si, že jsem pako? No to teda sorry, jako... Když mé firmy nesplácí, zařídím jim dotaci

Dělám si z vás malé Jardy,
lítají tu miliardy.
Tam, kde rozum nemůže,
tam matika pomůže:
Miliardkrát nula je furt nula, takže smůla.
Co po mě chcete víc? Má účetní neví nic…
Hlídá to ta Schillerová,
zná to dobře, má to doma

Z cizího Hnízda dotaci, slíbil jsem dát nadaci.
žaludek se obrací…
Kam jen vrazit bych to měl?
Trochu jsem na to zapomněl.
Vzpomenu si před volbama,
připomenu billboardama

A k tomu ten Telička…
Otvíral si týden hubu,
ta z Bruselu hvězdička.
Udělal jsem na něj „bubu“
a je zticha.
Není sám. Na každého něco mám.
Na to vsaďte vážení, míval jsem na to školení

Jak mám vrátit pastelky…
Smlouva není podepsaná, tak je nemám … asi.
A ta částka nesouhlasí!
Kontrolní hlášení
jde mimo mě vážení.
Ve výroční zprávě chyby,
ale právě tak se mi to líbí.
Musí mi zbýt na koblihy!
Řekla mi tuhle mamča,
že chce na koncert Krajča.
ještěže ta cizí farma
má pronájmy skoro zdarma

Nemám teď nic, Vám k vůli,
majetku jsem převed půli
kamarádům mým i cizím.
Ale nebojte se o mě, nejsem p…ča,
mám ještě ty skrytý IČA…

Rozdám prachy ouřadům,
tobě funkci, tobě dům…
Zvednu platy, budou body.
Teď to po mě vezme Pilný
a to bude kafe silný.
Pilný nemá na důchody
no a co?
Každý se má snažit sám, žádná o tom.
Kradu, kradeš a co potom?
Tenhle příběh, to je síla,
nikde není dobrá víla.
Sobotka to jistě není,
je tu něco k připomnění:
Mladík z Telnic cestou na Hrad,
nakradl si na byt z náhrad
Je to děsná legrace,
když máváme z paláce
Nakonec vám dáme slib:
vol mě, Jardo, bude líp!

Autor: Martin Fafílek | středa 24.5.2017 18:37 | karma článku: 16,65 | přečteno: 219x
  • Další články autora

Martin Fafílek

Administrativa? Papíry? Se asi zabiju... nebo si přidám

Každý nadává na byrokracii a formuláře. Ale snad každý Čech je v duchu miluje. A rád si přidá, když může.

6.2.2023 v 17:57 | Karma: 0 | Přečteno: 81x | Diskuse| Miniblogy

Martin Fafílek

Hazardní hra kandidáta AB

Rozmohl se nám tu v minulém týdnu takový nešvar. Politici si kupují voliče za jejich vlastní peníze.

29.1.2023 v 19:41 | Karma: 22,37 | Přečteno: 504x | Diskuse| Politika

Martin Fafílek

Pravicové řešení daní bez racionality

„Nejsou žádné limity a žádný sektor z té debaty vyjmut není. Nikdo si nemůže být jist,“ říká ministr financí. Co to je - státní racketeering? To je ta změna?

1.7.2022 v 11:53 | Karma: 18,42 | Přečteno: 432x | Diskuse| Ekonomika

Martin Fafílek

Jakou další bejkárnu může provést Putin Západu?

Sledujeme ekonomický kolaps Ruska, neschopnost jeho armády chovat se efektivně a neuvěřitelnou schopnost chovat se jako barbaři. Nic, co by Čechy mělo překvapit. Co bude dál? Pokud Rusák chápe obchod... jsme v průšvihu

11.3.2022 v 9:26 | Karma: 14,54 | Přečteno: 494x | Diskuse| Politika

Martin Fafílek

Zastropování cen paliv je konec trhu. A nesmysl

Vláda samozřejmě ví, že nemůže zastropovat ceny paliv. Je to nezákonný zásah do trhu a soukromého vlastnictví, alespoň pokud budeme nadále předpokládat, že nemáme jakousi formu válečného hospodářství.

9.3.2022 v 17:50 | Karma: 10,38 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
pomalý půlmaratónec, neostrý fotograf, špatný golfista, fanda dobré muziky, majitel ruční pily a do toho všeho umírněně přesvědčený zastánce základních ideí EU

Seznam rubrik