Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZW

Zajímavé je, že tyhle "omyly", jsou vždy jen v jejich prospěch. Nebo víte někdo o nějakém případě, kdy by třeba elektrárny poslaly omylem přeplatek dvakrát, nebo operátor omylem připočítal dvakrát nějaký bonus nebo kredit? Alespoň mě se to nestalo ještě nikdy...

1 0
možnosti
TZ

T21o15m53á10š 81Z35m11e41k

22. 6. 2017 9:46

Není to úplně tak pravda. U T-mobile jsem si kdysi sjednal tarif, na doporučení chlapíka, že ten mi určitě bude stačit, s 50% slevou na dva roky. No jo, ale už ten první měsíc, světe divse, jsem provolal všechny volné minuty, i když prý zase tolik nevolám, dle jejich statistik, a měl jsem platit pěknou částku za další minuty, které už do volných nepatří. Takže jsem to hned v samoobsluze přepnul zpět na ten jejich neomezeny do všech sítí. Chybou systému, nebo nevím proč, mi ale zůstala 50% sleva i na tenhle tarif a tak to bylo skoro rok a půl, než na to operátor sám přišel. Zavolali, vysvětlili, změnili slevu na 20% a ještě po mě nechtěli nic doplatit.

Ale chápu, že většinou to je v neprospěch klienta.

0 0
možnosti
MF

Rozumím, což neznamená, že se mi to líbí a nechám si to jen tak líbit.

Znovu, v mých dvou příspěvcích jde o neoprávněné zdražení bez varování, dále poplatek odporující smlouvě a nakonec inkaso odporující zdravému rozumu... Trochu moc na jednu SIMku ve starém alarmu.

Jen si vzpomínám, jak jsem ve Francii měl tarif za 2 eura na měsíc, to byly časy... :-)

0 0
možnosti
JS

J58a93n 95S70k70á83l52a

21. 6. 2017 21:57

To si opravdu nevyberete. Přítelkyně odcházela na mateřskou a se zaměstnavatelem se dohodla, že si nechá služební simku jako soukromou. Na pobočce T-mobilu ji řekli, že je vše ok a simka je převedena na předplacenku. Pak jí přišly ještě asi 4 faktury, než se jí povedlo to opravdu na tu předplacenku převést. A abych ty operátory zkompletoval. kdysi jsem přenášel číslo od O2 k Vodafonu. Nevím, jak to chodí teď, ale tehdy mi řekli, že musím na pobočku O2 a pak přenos bude trvat asi 10 dní. šel jsem na pobočku a obsluha jako že ok, jestli si může půjčit můj teelefon, že musí napsat nějakou zprávu. Uběhlo asi 20 dní od návštěvy pobočky a stále jsem měl O2. když jsem se teda pídil po tom, kde je problém, na Vodafonu mi řekli, že požadavek na přenos čísla byl mnou zrušen (respektive z mého čísla). Datum rušící smsky se shodoval s dnem, kdy jsem navštívil pobočku 02. Jediný, kdo tu smsku mohl poslat byl ten pán na pobočce.

0 0
možnosti

Me chodily faktury na pausal jeste pul roku po zruseni cisla. Od T-mobile. Nevyberete si.

0 0
možnosti
VV

Nekde ty penize na Brexit musi dat dohromady.

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
pomalý půlmaratónec, neostrý fotograf, špatný golfista, fanda dobré muziky, majitel ruční pily a do toho všeho umírněně přesvědčený zastánce základních ideí EU

Seznam rubrik