Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mel bych takovy dotaz.

Tu cenu jste tam opravdu platil, nebo jste ji nasel na internetu?

0 0
možnosti

Na mou studijní stáž mi Walt nechtěl přispět ;-(

0 0
možnosti

K posledním větám "zaměstnanci které nelze propustit."

1 0
možnosti
Foto

Opětovně spáchám ten "hřích" a budu reagovat pouze na otázku v perexu:

1. Ztráta vzniká tím, že náklady převyšují výnosy.

2. ALE, i prosperující podnik může být v účetní ztrátě. A proč? Protože ODPISY.

Četl jsme před pár lety interview s ředitelem české pobočky UPC. Provozně mají zisk, ale účetně budou ještě dlouho ve ztrátě kvůli odpisům z investic.

0 0
možnosti
Foto

Ovšem ty odpisy představují náklady rozložené na víc let. Takže podnik může mít před zaúčtováním odpisů v daném roce zisk, ale de facto (i de iure) je celkově ve skutečné ztrátě.

0 0
možnosti
Foto

Celkem věrohodně popsáno.7

Francouzi jsou přátelští a milí, když zjistí, že trochu mluvíte jejich řečí, je to ještě lepší. Ale - obědvá se u nich od 12. do 13.00 hod. Když jsem dorazil na kolech s celou rodinou (2 dosp. + 3 děti) a to v 12,45 hod do otevřené restaurace, kde navíc bylo jednotné menu a 10 eur, ta mi mademoiselle řekla, že nám už nic nedá, protože to do 13.00 hod nestihneme sníst. A basta, nehnul jsem s ní.

Totéž večer - otevřená restaurace, u pultu stojí garcon a kuchař, je 18.00 hod, ale jídlo Vám uvaří až od 19.30 hod a to ani o minutu dříve.

Člověk si na některé specifika musí zvyknout a na ty naše zapomenout.

Pak je tam fajn.

R^

3 0
možnosti
Foto

Zde musím pana doktora zcela podpořit. Tedy, pouze v jedné věci. V jazyce, tedy ve francouzštině.

Když jsem v roce 1967 přijel poprvé stopem do Francie, pokoušel jsem se domluvit A nebo N. Němčinu jsem vzdal hned, angličtinu až poté, kdy my jeden řidič řekl: "Monsieur, Vous êtes en France, alors parlez français".

Přiznám se, že jsem to zadal Googlu, protože tak dobře psát, jako mluvit, francouzsky neumím. Ale, od té doby jsem nikdy, kromě školení, na žádného Francouze nepromluvil jinak než francouzsky. Zbožňují to.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS