Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Když v eshopu zjistím, že jediná možnost dopravy je Česká pošta, hledám jinej eshop. :-)

Českou poštu prodat. Jiný řešení není. Podobně jako kdysi Telecom.

0 0
možnosti
Foto

Když už musím použít Poštu, tak si ten podací lístek stáhnu z jejich webu a vyplním na počítači a vytisknu. A taky tam uvedu svůj mobil, případně mail nebo mobil příjemce: pak příjemce dostane zprávu, že mu ten den budou zásilku doručovat a pokud je tam můj mobil, tak mi přijde SMS, až mu to doručí.

0 0
možnosti
JS

Souhlasím s Vámi, že služby pošty stojí za starou belu a jsem vždycky nesvůj, když jich musím využít. Na druhé straně zásadně nesouhlasím s Vaším hodnocení, že je to z toho důvodu, že je česká. Podobné zoufalosti existují i v okolních "vyspělých" státech a rozhodně ty firmy nevlastní ČR.

0 0
možnosti

Já se ČP snažím vyhýbat; pokud nějaký obchod nabízí pouze tento způsob dopravy, raději zboží oželím, nebo koupím jinde, třeba i dráž. Ušetřené nervy mi za to stojí.

Přitom pošta má potenciál, jenže neschopné vedení politických trafikantů jej dokonale pohřbilo.

5 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
pomalý půlmaratónec, neostrý fotograf, špatný golfista, fanda dobré muziky, majitel ruční pily a do toho všeho umírněně přesvědčený zastánce základních ideí EU

Seznam rubrik