Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zkušenost s operátorem: to nebylo zdražení... ale změna tarifu

Podělím se zde o mou čerstvou zkušenost se službami firmy Vodafone. Veliká zábava to byla, naštěstí je to už za mnou a slibuji, že podruhé se mi to neštěstí být jejich zákazníkem z mé vůle nestane.

Před cca deseti lety jsem si zavedl domů alarm, který komunikuje s pultem centrální ochrany a mnou pomocí SMS. Semtam pustí do sítě pár kB dat, aby se neřeklo a aby se ověřilo, že vše šlape. Rozsah těch dat je řádově v jednotkách kB. Už Vám neřeknu přesně ten tarif, ale stálo to celou dobu 70 Kč/měsíc, bez smlouvy.

Po pravdě, posledních pár let mě to štvalo, protože jiné firmy už nabízely pro podobná zařízení lepší tarify od 20 Kč/měsíc + SMS po koruně (dvě za měsíc???). Ale byl jsem líný na Vodafone zajít a změnit to, tušil jsem, do čeho v jejich síti zákaznických služeb narazím. Ale dobře, za lenost se platí, ale to pětikilo rozdílu ročně mě drásalo míň než představa diskuse s jejich call centrem. A měl jsem pravdu, jak uvidíte níže.

ALE: Vodafone dostal 29/4 ten úžasný nápad poslat mi SMS, že mi mění tarif na jakýsi Odepiš, o kterém jsem nikdy neslyšel. Stál 49/měsíc. Součástí tohoto milého překvapení bylo i to, že datové připojení se automaticky objedná v rámci tarifu Připojení na den, viz ceník. Sedím s kamarády u piva a hledám v ceníku položku a ejhle! 25 Kč/den. A alarm už se hlásí, že poslal svých sedm 0 a 1 a že mě to stálo 25 Kč. OK, pořeším až budu doma…

3/5, poté, co mě každý den stál 25 Kč, dojdu na prodejnu a snažím se pochopit, co mi to tam vysvětlují. Nejde o zdražení, ale o změnu tarifu. Jasný kluci, já už slyšel i to, že půjčka nemá úrok, jen cenu peněz, pojďte do mě, já snesu! Změna ze 70 na 30x25+49, to je fakt v pohodě…
Takže jsme se nakonec dostali k čemusi jako Připojení na měsíc za 96 a že se se mnou spojí call centrum. Bezva. To už jsem byl fakt vzteklej (ale i pobavenej, znáte to?) a zadal jsem požadavek na zrušení SIMky, že si ji v alarmu nechám vyměnit.

Call centrum poprvé. Jak jste spokojený? No móóóc, povyprávěli jsme si to se slečnou znovu a když mě vzali čerti, spadla síť. Naštěstí pro ni, chuděrku. Volám zpět, ale na to jejich číslo se nedovoláte. Půl hodiny aktivuju přístup do samoobsluhy, který jsem před deseti lety ztratil, abych jim napsal, že spadla síť a nemůžu se dovolat, že mi mají volat později.

Call centrum podruhé, dva dny poté. Snížení ceny na 49/měsíc +36 připojení na měsíc. Fajn… ale stejně mi zrušte SIMku, nemám vás už rád.

Výměna SIMky v alarmu, se starou SIM jdu na prodejnu, opět zadávám požadavek na zrušení (tohle totiž v Samoobsluze, ke které už zase mám heslo, není), opět mi bude volat call centrum.

A opět snad ta samá slečna. A opět příběh a proč ruším kartu. Protože jste mi zdražili. A ona že ne, že mi 3/5 zlevnila z 96 na 36. Jasně, a to předtím bylo jako co? Opět mé oblíbené, změna tarifu. A když pak poprvé za toto kolečko použijete „do prdele“, ani ne na ni, tak se okamžitě dostane na stránku 32 svého call scriptu a začne mě peskovat, že nemám mluvit sprostě.
No tak já o tom sedmkrát s nikým mluvit nechtěl a platil jsem vám do té doby několik let o 500/rok víc, než bych platil u konkurence. Tak aspoň za to jsem si snad rychlé a bezbolestné zrušení zasloužil… nezasloužil.

To nejlepší nakonec. Jak jsem 3/5 psal přes samoobsluhu, ať mi zavolají zpátky, že spadla síť, tak se dnes 12/5 k tomu někdo dostal a odpověděl mi mailem, že vidí, že jsem 9/5 zrušil tarif a číslo a tím, že to je vyřešené. A:
Věřím, pane Fafílku, že jste byl s našimi službami spokojen a kdykoliv v budoucnu o Vás rádi znovu uslyšíme.
 

Tak milý Vodafone, spokojený jsem byl tak, že jsem zrušil číslo, to je asi vidět. A ne, udělám vše proto, abyste o mě už jako o zákazníkovi neslyšeli. Mám teď roční cenu, jako jsem u vás měl za poslední týden a nebolelo to, kromě hovorů s vámi.

Sorry jako…

Autor: Martin Fafílek | pátek 12.5.2017 17:59 | karma článku: 32,58 | přečteno: 1928x
  • Další články autora

Martin Fafílek

Administrativa? Papíry? Se asi zabiju... nebo si přidám

Každý nadává na byrokracii a formuláře. Ale snad každý Čech je v duchu miluje. A rád si přidá, když může.

6.2.2023 v 17:57 | Karma: 0 | Přečteno: 81x | Diskuse| Miniblogy

Martin Fafílek

Hazardní hra kandidáta AB

Rozmohl se nám tu v minulém týdnu takový nešvar. Politici si kupují voliče za jejich vlastní peníze.

29.1.2023 v 19:41 | Karma: 22,37 | Přečteno: 504x | Diskuse| Politika

Martin Fafílek

Pravicové řešení daní bez racionality

„Nejsou žádné limity a žádný sektor z té debaty vyjmut není. Nikdo si nemůže být jist,“ říká ministr financí. Co to je - státní racketeering? To je ta změna?

1.7.2022 v 11:53 | Karma: 18,42 | Přečteno: 432x | Diskuse| Ekonomika

Martin Fafílek

Jakou další bejkárnu může provést Putin Západu?

Sledujeme ekonomický kolaps Ruska, neschopnost jeho armády chovat se efektivně a neuvěřitelnou schopnost chovat se jako barbaři. Nic, co by Čechy mělo překvapit. Co bude dál? Pokud Rusák chápe obchod... jsme v průšvihu

11.3.2022 v 9:26 | Karma: 14,54 | Přečteno: 494x | Diskuse| Politika

Martin Fafílek

Zastropování cen paliv je konec trhu. A nesmysl

Vláda samozřejmě ví, že nemůže zastropovat ceny paliv. Je to nezákonný zásah do trhu a soukromého vlastnictví, alespoň pokud budeme nadále předpokládat, že nemáme jakousi formu válečného hospodářství.

9.3.2022 v 17:50 | Karma: 10,38 | Přečteno: 356x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Hasiči celou noc zasahovali v pralese Mionší, vodu nosili na zádech

2. května 2024  9:16

Beskydský prales Mionší v noci zachvátil požár. Hasiči celou noc zasahovali v jeho nejvyšším...

Volby by jasně vyhrálo ANO, mimo Sněmovnu by zůstaly TOP 09 a KDU-ČSL

2. května 2024  8:17,  aktualizováno  8:48

Sněmovní volby by v dubnu vyhrálo ANO s 32,5 procenta, ODS by měla 13 procent, SPD a Piráti shodně...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, jeden člověk skončil v nemocnici

2. května 2024  8:11

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Amsterdam bojuje proti nerovnosti v močení. Vyčlení miliony na veřejné záchodky

2. května 2024  7:53

Radnice v Amsterodamu po několikaletém nátlaku ze strany žen vyčlenila čtyři miliony eur (přes 100...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
pomalý půlmaratónec, neostrý fotograf, špatný golfista, fanda dobré muziky, majitel ruční pily a do toho všeho umírněně přesvědčený zastánce základních ideí EU

Seznam rubrik